Therapeut

Mijn intentie als hijama therapeut en orthomoleculaire

therapeut

Bismiellahier-Rahmanier-Raheem

De Boodschapper (sallallaahu ‘alayhi wa sallam) zei, “Wie dan
ook een Sunnah van mijn Sunnah doet herleven, en de mensen praktiseren deze, zal dezelfde beloning krijgen van degenen die het praktiseren zonder dat hun beloning wordt verminderd…”(Ibn Majah)

hijama therapie is een vergeten sunnah die ik graag wil doen herleven, met als doel het tevredenheid van Allah (S.W.T) behalen en om iets te kunnen betekenen voor de Ummah (gemeenschap). De sunnah van de profeet Mohammed ( allallaahu ‘alayhi wa sallam) is de beste levens wijze ooit in al zijn doen en laten, want zijn levenswijze is zeker ,formeel en goddelijk, en zij gaat uit van openbaringen en perfectie van het verstand en wijsheid.

Hijama Detox Therapie en Coaching    

Bent u opzoek naar ervaren, deskundig en gediplomeerde therapeut? Dan heeft u de juiste keuze gemaakt. Ook kunt u bij mij terecht voor Detox kuur, voeding en supplementen advies of op consult voor behandelingen. ik ben een gedreven therapeut die zich blijft ontwikkelen op het gebied van medische, alternatieve geneeswijze en de beste geneeswijze volgens de Sunnah.

Naast deskundigheid is hygiëne het meest belangrijke onderdeel van mijn werk en daarom maak ik gebruik van top merken van desinfectiemiddelen die ook worden gebruikt in ziekenhuizen.

Doormiddel van een intake gesprek wordt er aandacht besteed aan medicatie gebruik, lichamelijke klachten en chronische aandoeningen. Zodat er gericht behandeld kan worden of indien nodig behandelplan opzetten.

Hijama Therapie: methode om je lichaam te ontgiften/detoxen van radicale toxische, zuurrijke gifstoffen in het lichaam. Deze geweldige therapie raad ik iedereen aan, omdat wij in een tijd leven die gepaard gaat met veel verschillende ziektes , stress, depressie, ongezonde voeding en drank, vervuilde lucht etc…, daarom hebben wij een middel nodig om onze lichaam te ontgiften/ontlasten, en beste middel hiervoor is Hijama, zoals bijvoorbeeld een auto grote onderhoud nodig heeft om goed te blijven functioneren, zo heeft het lichaam hijama nodig.

In de regio Arnhem werk ik in principe vanuit mijn praktijk, maar indien een cliënt liever heeft dat zij bij haar thuis wordt behandeld, dan is dit ook mogelijk. Buiten regio Arnhem ben ik bereid te reizen wanneer er 5 of meer cliënten zijn, bij minder dan 5 zusters reken ik reiskosten als zij aan huis behandeld willen worden, de kosten zijn dan € 0,20 per km. Voor België is er een mogelijkheid tot behandeling vanaf 7 cliënten.       

Hijama is ook een van de beste methode om Sihr, Al-Mass, ‘Ain Al-Hasad te bestrijden naast Roqia. Door hijama toe te passen maak je het makkelijk om je te verlossen van wesswess en lichamelijke klachten. Hijama versterkt het lichaam en Roqia versterkt het geestelijke gesteldheid, deze beide methoden zijn ook aan aanbevolen door onze edele Profeet Mohammed(sallallaahu ‘alayhi wa sallam) .

Ibn al-Qayyim (moge Allah hem genadig zijn) vermeldt dat de Boodschapper (sallallaahu ‘alayhi wa sallam) getroffen was door tovenarij en hij werd gekopt aan het hoofd om het te behandelen. Hij vermeldt ook dat hijama van de beste der behandelingen is voor tovenarij indien het correct wordt uitgevoerd (Zaad al-Ma’aad (4/125-126) )